جک های سقفی

برای اجرای انواع سقف ها و تیرچه های سبک می توان از جک های سقفی استفاده کرد. استفاده از جک ها در این مقیاس نسبت به داربست ها سریعتر و مقرون به صرفه تر می باشد.جک های سقفی از 2 نوع لوله تشکیل شده اند.لوله بیرونی یا پایه آن از لوله قطر 6 سانتیمتر و لوله داخلی از قطر 5سانتیمتر تشکیل شده است.اتصال لوله بیرونی و داخلی و همچنین ریگلاژ کردن لوله داخلی درون لوله 6 و تنظیم ارتفاع جک توسط پیچ تنظیم رزوه ای که به انتهای لوله 6 اتصال داده شده است امکان پذیر می باشد.جک های سقفی در ارتفاع 3-5/3-4-5/4 و5 متر تولید می گردد که با توجه به ارتفاع سقف قابل سفارش و ساخت می باشد.البته برای سازه های با ارتفاع بالاتر از 4متر توصیه می گردد از داربست های ساخت این شرکت استفاده گردد.

انواع جک های سقفی:

 جک های سقفی ساده: این جک ها در انتهای لوله 5 دارای سرجک تی شکل نمی باشند و معمولاً برای کفراژ بندی زیر تیرچه ها استفاده می شود.البته با خرید جداگانه سرجک های تی شکل 70 یا 80سانت می توان این جکها را به نوع صلیبی تبدیل کرد.

جک های سقفی صلیبی: در این نوع جک به انتهای لوله داخلی  سرجک تی شکل 70 یا 80سانت (با توجه به سفارش ) متصل می شود (جوش داده می شود) که برای کفراژ بندی زیر تیرهای بتنی و سقف های سبک به کار می رود.

 

گالری تصویر:

?>